среда, 25 марта 2015 г.

МАТЕРІАЛИ для публікації у науково-методичному віснику «Професійна освіта»: «Використання інноваційних технологій під час проходження виробничої практики»

Профтехосвіта, як кожна з ланок освіти глибоко інтегрована в виробництво. Зрозуміло, що в сучасних умовах ця система перебуває в такій самій кризовій ситуації, що і економіка України. Тому підготовка кваліфікованого робітника є і буде завжди актуальна.
Контроль знань і вмінь учнів є важливим елементом на уроках виробничого навчання. Від його організації і правильного ведення багато в чому залежить якість підготовки спеціалістів, а а також спрямування навчально-виробничого процесу.
Щоб бачити повну картину рівня засвоєння знань і оволодіння прийомами роботи потрібно постійно тримати «руку на пульсі» кожного учня, спостерігати і контролювати те, як вони сприймають матеріал, як вони його засвоюють і використовують в роботі.
Завдяки виконанню пробних кваліфікованих робіт можна побачити і оцінити рівень засвоєння і оволодіння певними прийомами роботи. Аналізуючи потім виконані роботи можна точніше побачити недоліки в організації виробничого навчання, обдумати, порадитись і внести певні зміни.

Так в нашому училищі вже декілька років поспіль практикується після першого курсу проведення виробничої практики в рідних стінах. Учні самостійно виконують розкрій і пошиття постільних комплектів, виробів столового асортименту, фартушків і робочих рукавиць. Проходження практики в училищі в наших швейних майстернях дає змогу ще не зовсім досвідченим майбутнім робітникам відчути хай і спростований дух справжнього виробництва.


Комментариев нет:

Отправить комментарий