Методичний посібник
„Використання інтерактивних вправ
при вивченні теми: ”Технологія пошиття брюк” на уроках виробничого навчання”
Анотація
Читаючи сторінки
історії направлення моди в різні віки, про чоловічі брюки згадується в ХVІ
столітті. Вони входили до гардеробу чоловіків, правда мали дещо інший вигляд. В
епоху відродження чоловіки носили вузькі штани до колін, під низ одівали
панчохи – тріко, зшитті по формі ноги, пізніше штани на колінах прорізали для
зручності, щоб зменшити навантаження на тканину при згинанні.
Сучасний вигляд брюки
набули не зразу. До 18 століття вони складались з двох частин, які вдягались на
кожну ногу окремо і скріплялись на талії шнурком. Брюки ставали широкими,
зібраними по талії. Приблизно в цей же період в одязі з’явились і кишені. До
цього їх роль грали пояси, до яких прикріплювались всі необхідні предмети:
гаманець, годинник, дзеркало та інше.
Коко-Шанель – відомий
французький модельєр, запозичила брюки в чоловіків і запропонувала жінкам
використовувати їх в своєму гардеробі. І з того часу брюки стали не тільки
чоловічим видом одягу, але й жіночим. Форма і крій брюк дуже різноманітні.
Частіше зустрічаються прямо викроєні брюки, які складаються з передньої і
задньої частини. Їх варіанти по довжині обумовили такі різновиди брюк, як гольф,
бермуди, шорти, бриджі.
Сучасні
соціально-економічні умови вимагають від молоді крім професійних знань і
навичок, розвитку і активізації таких рис характеру, як підприємливості,
гнучкості, здатності до саморозвитку, ініціативності, самостійності, комунікабельності,
навичок роботи в команді. Цьому сприяє інтерактивне навчання.
Тому при вивченні
теми «Виготовлення брюк» для покращення засвоєння матеріалу доцільно
використовувати крім наочного, практичного показу прийомів роботи, інтерактивні
методи навчання. Інтерактивний урок – це передусім діалогове навчання, під час
якого відбувається взаємодія учнів з вчителем.
Спеціальна форма
організації пізнавальної діяльності з цілком конкретними цілями, досягнення
яких можна прогнозувати. Одна з таких цілей – створення комфортних умов на
уроці, при яких вчитель відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність,
що робить продуктивним сам процес навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий